Vragen of meer informatie? Bel 020 4161 883
PHG ZORG
  • Home
  • Over PHG Zorg
    • Over ons
      • Wat doet PHG zorg
      • Wat kunt u verwachten
      • Kosten
      • Raad van bestuur
      • Raad van toezicht
      • Medezeggenschap
    • Reglementen
      • Privacyreglement
      • Klachtenregelement
      • Klachtencommissie
    • Zorg
      • Persoonlijke verzorging
      • Verpleging
      • Huishoudelijke hulp
      • 24-uurs zorg in huis
      • Terminale zorg
    • Services
      • Hulp bij familie of werk zaken
      • Bemiddeling
      • LBTQI Hulp
      • Therapie
    • Begeleiding
      • Ambulante begeleiding
      • Ondersteunende begeleiding
      • Activerende begeleiding
      • GGZ Begeleiding
      • Mantelzorg ondersteuning
  • Links
  • Partners
  • Vacatures
  • Contact
  • Menu Menu

Klachtenregelement

Wij vinden het van groot belang dat zaken als privacygegevens, klachten en andere aspecten ondervangen zijn door reglementen. Het hanteren van reglementen draagt bij aan een nog betere afstemming van onze dienstverlening op uw wensen.

Onze medewerkers doen hun uiterste best de cliënt zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Een gesprek met de medewerker of met diens leidinggevende biedt vaak de oplossing. Leidt dit niet tot verbetering, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klachtenfunctionaris van PHG Zorg, telefoon 020 – 416 18 83.

Voor de behandeling van klachten hanteren wij een klachtenreglement dat is opgesteld volgens richtlijnen van de brancheorganisatie ActiZ. Het klachtenreglement kunt u opvragen bij de klachtenfunctionaris.

Klik hier om het klachtenreglement te openen.

©Copyright 2022 - 2023 PHG ZORG | Webdesign by Zavia
  • Disclaimer
  • Vacatures
  • Links
  • FAQ
  • Contact
Scroll naar bovenzijde